Co będzie modne tej jesieni?

 
Przeglądając lookbooki na jesień czułam lekkie rozczarowanie. Miałam wrażenie, że wszystko jest żywcem wzięte z ubiegłorocznych kolekcji. Ma to swoją dobrą stronę... Ubrania w kolorze bordowym, stalowym, czarnym czy te z elementami skórzanymi już goszczą w mojej szafie od roku. Jesienią postanowiłam więc postawić na dodatki. Mam zamiar kupić nowe buty, torebkę, szalik, ciepłą czapkę i naszyjnik. Z resztą się wstrzymam. A jakie są Wasze odczucia?  Co Was najbardziej urzekło w obecnych kolekcjach?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
źródło: reserved.com/pl 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Popularne posty

About Us

Follow this blog with bloglovin

Blogger templates

Ewy!

Get In Touch

Znajdź

Blogroll

Popularne posty

Followers

Recent Posts